perjantai 11. heinäkuuta 2008

Häähumuun hurahtanut

Kesä on ihanaa häiden aikaa, vaikkakin tänä kesänä aurinko ei ole kovinkaan kehdannut helliä hääpareja paisteellaan.

Jokatapauksessa, aurinkoa tai ei; iski hääkuume meikäläiseen( tunnetaan myös nimellä talokuumeen jälkioire),ennen kaikkea into suunnitella niitä! Millainen hääpuku, mitä ruokaa tarjottaisiin, hääpaikka, vieraat, lahjalista ynnä muuta! Yleensä huuma menee ohitse yhtä nopeasti kuin tuleekin, mutta tällä kertaa se on jumahtanut päähäni ihan toen teolla. Emme ole vielä ehtineet kihloihin saakka, sanoo sulhasehdokkaani. Ja minä tyttö se jo kirkon varausta suunittelen :)

Hurjaa...olen jopa salaa rekisteröitynyt Naimakaupat.comiin ja "suunnitellut" vieraslistaa..:D Näin pitkälle en ole siis koskaan aiemmin tässä samaisessa tilassa mennyt. Olisiko aika jo astua avioliiton satamaan? Sitäkö tämä nyt tarkoittaa. Toisaalta, rakastan miestäni yli kaiken ja hän rakastaa minua. Minusta voisimme varata jo sen kirkon ;)

Huh! Taidan lähteä tuulettamaan tätä päätäni tuonne parvekkeelle, näkyy aurinkokin sinne niin kivasti paistavan...laitan aiheeseen sopivia kuvia joita "löysin sattumalta".





1 kommentti:

  1. Vastikään olen blogisi löytänyt ja muutaman kertaan täällä piipatanut! =) Minulla on jotain sinulle blogissani, viitsitkö käydä kurkkaamassa! Ihanaisia kesäpäiviä toivotellen, Anne

    VastaaPoista

Kiva kun jätit kommentin!