perjantai 11. kesäkuuta 2010

Minun aakkoset

A - Anna-Riikka; kuulostaa anelulta/pyynnöltä..anna riikka! yök! Nykyvittään kirjoitan sen itse aikas usein yhteen, se näyttää jotenkin paremmalta.

B - Ollaan asuttu nyt samalla kadulla C:ssä ja A:ssa, muttei B:ssä. Ehkä seuraavaksi?

C - Mulla vois olla C-kuppi, mutta ei ole.

D - domino-peli on minusta nostalginen, hauskempaa on kasata niistä pitkä jono ja kaataa se!

E - Eija Irene Anitta; äitini koko nimi.

F - Fiilis on kiva sana ja käytän sitä aika usein töissä - nyt on hyvä/huono/paska/fiilis

G - Gluteeniton - töissä aina mietitään mitä lounasruokia tehdään gluteenittomiksi.

H - Hiilihydraatti - olen jättänyt perunan pois ruokavaliostani viisi vuotta sitten, saatan välillä sitä kyllä syödä kylässä,  mutta harvoin.

I - Oon kuulemma isäni näköinen - mutta niinhän ne tytöt aina.

J - Janooni juon aina vettä ja paljon! Tykkään vedestä missä muodossa vaan, ulkoisesti ja sisäisesti.

K - Koirani -Leevi bostoni. Leevi on minun silmäterä ja suukottelen sitä joka päivä, varmaan enemmän kuin aviomiestäni. Sydämeni särkyy sinä päivänä kun siitä aika jättää, enkä haluaisi edes miettiä koko asiaa, mutta aina kun mietin alan itkeä :(

L - Olin pienenä lihava. Muistan kun olin päiväkodissa ja kiikuin ulkona keinussa ja huusin "Se joka on pienenä lihava, on isona laiha!" Noh, en ole enää lihava mutten kyllä laihakaan.

M - Me - ihanaa suunnitella yhteistä tulevaisuutta yhdessä, ihan vaan me.

N - Naapurit, en tykkää että niitä on liikaa, varsinkin täällä kaupungissa; niitä on joka puolella - yllä ja alla, siellä ja täällä. Booooring!

O - Onki - tykkään onkia, mutta viime kerrasta on ihan liian pitkä aika.

P - Pisamat - halusin joskus pisamia, nyt en kai enää?! En ole asiaa edes pohtinut viime aikoina.

Q - Quatro Stagione - on pizzaa!

R - Rakkaus, eipä siitä sen enempää :)

S - suukko, koirien suukot on kivoja. Pieniä lipaisuja tai koko naaman peittäviä kymmeniä nuolaisuja!

T - talo joka toivottavasti saadaan piakkoin..

U - olen kova unelmoimaan, joskus ihan sattuu kun unelmoin niin kovasti.

V - villasukat, mummon  neulomat on parhaat ja niin lämpöiset..

W - Wiljami, en tunne ketään mutta nimi on kiva ja kuulostaa hyvälle suussa.

X - factor, jota ei sitten tullut seurattua - liian hömppää minusta ja huonosti tehty alkuperäiseen formaattiinsa nähden..

Y - ystävät, minulla on neljä hyvää ystävää ja en kaipaa yhtään enempää. Kaverit on sitten erikseen..

Z - zumbaaa! En ole kokeillut.

Å - Åman on äitini tyttönimi ja halusin ottaa sen meidän yhteiseksi sukunimeksi mutta mies sanoi ei. Harmittaa kun se olisi ollut niin erikoinen ja harvinainen.

Ö - örkkejä vilisi taru sormusten herrasta trilogiassa enemmän ja vähemmän..varsinkin ne uruk-hait oli tosi pelottavia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätit kommentin!