perjantai 2. toukokuuta 2014

Vähän minusta

Sain kysymysten täytteisen haasteen Taolta ja koitan nyt haastaa itseni..


1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Haastetun tulee kertoa edelleen haastamilleen haasteesta.



11 asiaa minusta:

- huutelin kaverini kanssa päiväkodin kiikuissa kiikkuessa "se joka on pienenä lihava, on isona laiha! Tämä jaksaa naurattaa aina..:D

- olen 163,5cm (lyhyt) pitkä.

- koti on minulle maailman paras paikka, olen kotikissa..

- en tiedä mikä minusta tulee isona.

- pelkään lentokoneessa matkustamista

- olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo 11 vuotta!

- kyllästyn helposti

- olen huono säästämään rahaa

- tykkään siivota

- ikävöin usein edesmennyttä mummiani

- päiväunet kuuluu maailman parhaimpiin keksintöihin.


Taon kysymykset minulle;

Miten viettäisin kesälomani mieluiten?
- kotona! Pihahommissa, lehtiä ja kirjoja lukien..omassa rauhassa ja hiljaisuudessa.

Mitä haluaisin oppia?
- puhumaan italiaa ja ranskaa

Mikä lemmikkieläin minulla on?
- bostoninterrieri-Leevi

Jos valitsisin nyt ammattia itselleni, olisin..?
- sisustussuunnittelija

Olenko tyytyväinen elämääni sellaisena, kuin se on nyt?
-osittain, tulevaisuuden työnäkymät mietityttää.

Jos saisin 10 000e, mihin sen käyttäisin?
- laittaisin pihaa kuntoon.

Tunnenko naapurini?
-kyllä.

Onko elämä mielestäni vakava asia?
-no ei todellakaan!

Miten ilahdutan läheisiäni?
- soittamalla, leipomalla.

Annanko elämän kuljettaa vai suunnittelenko tulevaa?
- annan kuljettaa, lähitulevaisuuden juttuja joutuu välillä vähän suunnittelemaan mutta muuten annan mennä vaan :)


11 uutta kysymystä seuraaville haastettaville;

1. Miksi aloitit bloggaamisen?
2. Seuraatko muotia, menetkö muodin mukana?
3. Lempivärisi?
4. Inhokki värisi?
5. Asia, joka nauratti viimeksi?
6. Uskotko uudelleen syntymiseen?
7. Kadutko jotain tekemääsi..?
8. Suurin saavutuksesi?
9. Suomen kaunein sana..?
10. Mitä pelkäät?
11. Onko sinulla jokin omituinen tapa?

Tässä kohtaa luovutan ja haastetta en laita eteenpäin vaan sen saa ottaa tästä mukaansa :)

 
Tänään on viikon toinen perjantai, ei paha!  :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätit kommentin!